Mud in My Blood Forum banner

521 - 540 of 553 Posts

·
Registered
Joined
·
253 Posts
Discussion Starter #521
I appreciate all the time you spent teaching me....Do you have an email? Where we can keep in touch? Yes, not the end of the world...But sorta not fair...I mean it's just a number.....Oh well...Nothing I can do.....But all that work....Gosh....You where the best teacher I ever had....
 

·
Registered
Joined
·
399 Posts
Dude....if I were you......


I would put the bike up for sale for 5 thousand....nobody is gonna buy it for that much...and just don't mess with it....get your grades up....
And if somebody does give you 5k for it....good for you....now ya have the money to buy another one.....

An old guy told me one time that, something is only worth what the next guy is willing to pay for it....

Hope this helps you buddy...
 

·
Registered
Joined
·
399 Posts
Well, how much....I could buy it and sell it back to ya later...
If ya really wanna keep the bike...
Dang man....you need to get crackin on them books before it sells....
 

·
Registered
Joined
·
399 Posts
I still remember when my dad made me throw my beer can collection away....
I'm so sorry Micah...
It is just material things though...
You will have another one....
Even bigger and badder than this one....
Take some pics of it before ya sell it though....
 

·
Registered
Joined
·
253 Posts
Discussion Starter #526
No....I couldn't ask you to buy it....Something might happen.....And yeah....

Well.....I want a brute force....So.......This might be a chance.....
 

·
Registered
Joined
·
399 Posts
There ya go baby!
I'm gonna get a brute too!!

But I will keep this prairie....
I can't get rid of 'ol betsy...
 
521 - 540 of 553 Posts
Top